close

:)

可愛的歌~

Lovefool

Dear, I fear we're facing a problem
親愛的,我想我們面臨了一個難題
you love me no longer, I know
我知道你不再愛我了
and maybe there is nothing
也許我能做些什麼
that I can do to make you do
來讓你重新愛我
Mama tells me I shouldn't bother
媽媽告訴我不應該再煩惱
that I ought to stick to another man
我應該去粘著另一個男人
A man that surely deserves me
一個值得我愛的男人
But I think you do!
但我想 那就是你

(Chorus
副歌)
So I cry, and I pray and I beg
所以我哭著 祈禱著 哀求著
Love me love me
愛我愛我
say that you love me
說你愛我
fool me fool me
耍我耍我
go on and fool me
繼續耍我
love me love me
愛我愛我
pretend that you love me
假裝你還愛我
leave me leave me
離開我離開我
just say that you need me
就說你需要我
So I cried, and I begged for you to
所以我哭著 向你哀求著
Love me love me
愛我愛我
say that you love me
說你愛我
leave me leave me
離開我離開我
just say that you need me
就說你需要我
I can't care about anything but you
我只想關心你

Lately I have desperately pondered,
最近 我拼命的沉思
spent my nights awake and I wonder
半夜醒著 想著
what I could do have done in another way to make you stay
我能做些什麼其他的事好讓你留下
Reason will not lead to solution
推理不能帶來解答
I will end up lost in confusion
我快要迷失在疑惑之中
I don't care if you really care
我不在乎你是否真的在乎
as long as you don't go
我只要你留下

(Chorus
副歌)
 
Love me love me
愛我愛我
say that you love me
說你愛我
fool me fool me
耍我耍我
go on and fool me
繼續耍我
Love me love me
愛我愛我
I know that you need me
我知道你需要我
I can't care about anything but you
我只想關心你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()